Jak dostosować produkt, żeby odzwierciedlał realne potrzeby klientów?
Co zrobić, aby oferowane rozwiązanie nie okazało się przekonaniem o dobrym pomyśle?
Od samego początku naszej działalności wiedzieliśmy, że dialog z wtedy jeszcze potencjalnymi użytkownikami systemu pozwoli na stworzenie platformy, która mówi językiem klientów i wypełnia dotychczas niezagospodarowany obszar. I tak powstał #RENTBASE czyli pierwsze globalne miejsce do wymiany informacji pomiędzy firmami Rent a Car i Car Sharing na dziś. Wraz z rozwojem platformy użytkownikami pewnie będą firmy, których grupa klientów jest ta sama lub pokrywa się w znacznej części.
Każdy wie, że lista prac IT większości jest długa i każdy nowy projekt jest hen hen daleko i pomimo, że business case został skrupulatnie przygotowany i wszystkie wartości zgadzają się z kierunkiem firmy to swoje odstać musi.
Dziś wyszliśmy w drogę do klientów akcją wysyłkową gdzie prezentujemy alternatywne modele procesów, które mogą przyspieszyć i ułatwić integrację z naszym rozwiązaniem. Nasz Dział Analiz wybrał grupę 50 odbiorców, którzy już dziś, lub najpóźniej jutro otrzymają paczkę z prośbą o głos rynku.
Nie możemy się doczekać feedbacku i kolejnych działań, które będziemy mogli przeprowadzić.
Dla potwierdzenia powyższych słów poniżej zdjęcie jeszcze pustych pudełek, ale jeszcze gorących, bo dopiero co złożonych:)

Comments